טיפים בבניית אתרים

מילון מושגים

מילון מושגים

 אתר דינאמי = אתר שמאפשר לבעליו לעדכן את התכנים בו באופן עצמאי, בדומה לעדכון מסמכים בוורד.

אתר רספונסיבי = אתר שמותאם למסכים בגדלים שונים (מסך PC רחב, מסכי טאבלט, מסכי סמארטפונים).

מערכת וורדפרס = מערכת עדכון תוכן ידידותית למשתמש, נחשבת למובילה בתחום, נויה על קודפתוח המאפשר נגישות לכל מי שחפץ בו וחופשי לשימוש, לצפייה ועריכת שינויים.

מערכת לניהול לקוחות = מערכת שתעזור לך לאסוף לקוחות שמעונינים במידע נוסף אודות שירותיך ומילאו פרטים באתר- פרטיהם יגיעו אליך במייל.

מנוע חיפוש מתקדם בתוך האתר = אפשרות הכנסת מילות חיפוש בתוך האתר עצמו – הנ”ל יציג לדוגמא את רשימת המוצרים בהתאם למילת החיפוש.

התקנת בלוג וורדפרס = מתאים למי שמעוניין לפרסם תקופתית מאמר/הגיג/חדשות/מבצעים/פרסום אודות מוצר כזה או אחר

חיבור לצ’ט מהאתר = מערכת משוכללת שתאפשר ללקוחות שמעונינים לשאול שאלה קטנה ולא להתקשר טלפונית לצ’וטט עימך ישירות למסנג’ר שלך (כלומר לתוכנת המסרים המיידים כגון: SKYPE, MSN MESSANGER, GOOGLE TALK או ישירות לטלפון שלך).

סרטון פלאש בסיסי – סרטון תדמיתי של עד 5 תמונות וטקסים מתחלפים.

בניית “אתר מנצח”

מי שמסוגל לחלום מסוגל גם לבצע – (וולט דיסני) זו הסיבה שאנחנו נקראים DreamsDesigners

  • בניית האתר דומה לתכנון של חנות כלבו. יש לחשוב מי קהל היעד, אלו מוצרים הם ירצו לקנות, איזה מידע ירצו לקבל, מה יגרום להם להישאר באתר לאורך זמן, ומה יגרום להם לחזור בשנית.
  • מדיום האינטרנט מהיר מכל מדיום אחר, ובקליק מהיר בעכבר הלקוח עלול לעבור לאתר של מתחרה. מחקרים מראים שזמן שהייה ממוצע של גולש באתר לא עולה על 8 שניות!
  • תוכן האתר צריך להיות אטרקטיבי, והאתר חייב להיות מובנה ומוצג בצורה בהירה, פשוטה ומרשימה. האתר הוא ה”פנים” שלך על הרשת, ויש לוודא כי הוא פונקציונלי ומלא תוכן רלוונטי.

טיפים נוספים למקצוענים

.ניתן למצוא בדף הפייסבוק שלנו